Van még hely az élet napos oldalán!

Van még hely az élet napos oldalán!

Akkor és most... Then and now...

2017. október 27. - Fóti Marcell

Én egy Benjamin Button vagyok. Olyan fazon akinél fordítva megy az öregedés. Öt évvel ezelőtti maratoni futás időeredményemből, egy teljes órát (és még négy percet), faragtam le idén. Hogy csináltam? A titkos módszer neve: rendszeres edzés. Ami ügye nem csak az erőnlétet növeli, hanem az ember elveszít pár kiló zsírt is (közel tízet).

Ez az egész azért lelkesítő, mert bár még mindig nem nevezhetek a Boston Marathonra ezzel az idővel (hú, de nagyon nem!!!) de én egyre gyorsabb leszek, ott meg a korhatár miatt egyre feljebb megy a belépési küszöbidő, és a két vonal egyszer csak metszi egymást, és egyszer csak bekerülök. 2012-ben 3 óra 15 perc lett volna a szükséges szintidő számomra. Idén már csak 3 óra 25 perc. A jelenlegi időmmel 70 évesek tudnak oda benevezni. Tehát ha minden jól megy. 2037-39 tájékán fogok bejutni arra a versenyre. :)

Igazi #nevergiveup helyzet!

22780305_2010347422577398_3900343261186693207_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fotimarcell.blog.hu/api/trackback/id/tr8313103282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása