Ha valaha néztek amerikai vállalkozós videót a You Tube-on (egyébként ez egy kőtelző elfoglaltság kellene, hogy legyen, minden wannabe és valódi vállalkozónak), nézzetek meg egy-egy interjút mondjuk John Paul DeJoriával. Nagyon jókat mond! Prepare for rejection! Never ever use email. Meg ilyenek. Persze nem össze-vissza beszél ilyeneket, henem megfelelő kontextusban mondja.
A pasi nem csak azért érdekes, mert hosszú élete során kétszer volt hajléktalan, hanem mert két egyenként dollármilliárdos vállalkozást épített fel a semmiből. A John Paul Mitchell Systems egy kozmetikai, a Patrón pedig egy szeszipari birodalom.
És hogy hogyan csinálta? Ha hallgatod megtudod, hogy neki nincs "titka". Vagy legalábbis ő maga nem tud titokról. A titok a személyében van. Egyszerűen az, ahogyan és amin dolgozik az tökéletesen egybevág az úgynevezett fogyasztók igényeivel., akik megveszik a termékeit. Ennyi a titok.
Nem csak ez a két vállalkozása van, de ez a két gyémánt a családi ezüst közé szórva.
Szóval nézzétek meg a You Tube-on.