Van még hely az élet napos oldalán!

Van még hely az élet napos oldalán!

TRUMP triumph

Avagy egy igazi bohóc Amerika élén

2016. november 09. - Fóti Marcell

Van olyan ismerősöm, aki reggel óta nyilvánosan dühöng a Facebookon, mert ez a tahó Trump győz. 

So what?

8 évvel ezelőtt egy fekete liberális fiatalember győzött, akitől fél Amerika rettegett, hogy ahogy a kampányában ígérte, alaposan rendetrak az amerikai politikában, a fél világ pedig reménykedett, hogy az USA kivonul mondjuk egy tucat országból.

Történt is ilyesmi, de nem azonnal, hanem sok-sok év alatt, nem ezer szálon, hanem egy-két területen, és még Guantanamot sem sikerült neki ripsz-ropsz bezárni. Az indokolatlanul, jogtalanul bebörtönzött Shaker Aamer, akit 2015 októberében helyeztek szabadlábra,  számonkéri Obamát, hogy mielőtt befejezi 8 éves elnökségi periódusát, legyen szíves teljesíteni egyik legerősebb, legfontosabb választási ígéretét:

"Please watch former Guantánamo prisoner Shaker Aamer urge President Obama to fulfill his promise to close Guantánamo before he leaves office, in a world exclusive video recorded by Close Guantánamo co-founder Andy Worthington on October 11, 2016. "

Az Obama Care az obamai adminisztráció 180%-os energiáját igényelte éveken át, hogy valami, legalább egyvalami megvalósuljon. Másra tényleg nem maradt kraft.

Az amerikai politikai rendszerben az amerikai elnök egy bohóc. Nem volt mindig az, de most bohócszerepre van kárhoztatva. Ha Trump le akarja vinni a nagykorúsági életkort 21 évről 18-ra, ez feltétlenül el fog bukni, mert ilyen ügyekben a Hős Anyák, a Haza Veteránjai, a Máig Élő Űrhajósok meg a mittudoménmilyen szervezetek befolyása visz előre vagy töröl el ügyeket. Gazdasági ügyekben pedig a lobbierő dönt. Nemzetbiztonsági ügyekben a sok tízezresre nőtt apparátusok döntenek, sőt, cselekszenek akár az elnök tudta nélkül. Lásd: NSA, CIA, FBI. Az elnök ott egy félkarú rabló. A legnagyobb demokráciában.

A választási kampány és az elnöki lét két különböző világ. Míg a kampányban mindenki akkorákat mond, amekkorákat csak tud, elnökként ábszolúte nincs teljhatalma. Az elnök szava egyetlen csepp a szavak tengerében. A legnagyobb demokráciában. Ha valaki ott arcoskodik, vagy netán egyeduralomra tör, kíméletlenül bukni fog. A legnagyobb demokráciában.

Lehet azon vitatkozni, hogy a jó-e az USA-nak, hogy az elnök csak egy bohóc, egy kirakati bábu, de ennek a vitának sok értelme nincs. Ilyen a rendszer. Kétlem, hogy Trump rendszerváltó erő lenne.

Egy másik érdekességet is meg szeretnék mutatni. Trump egy rasszista tahó. Akkor hogyan, és miért támogathatja egy bevándorló szilíciumvölgyi meleg informatikus? Erről beszél Peter Thiel, a Paypal alapítója és a Facebook legelső befektetője, dollármilliárdos. Íme egy nézőpont, amiről egyáltalán nem tudsz: 

De ő is csalódni fog. Trump nem egy builder, hanem egy bohóc. Ez az én szavazatom. Meglátjuk hamarosan.

UPDATE: Módosítom egy picit a tippemet. Ha Trump első lépése az lesz, hogy kirúgja mondjuk az NSA meg az FBI vezetőit, és újakat jelöl a helyükre, még az is lehet, hogy képes lesz valamit tenni a négy éve alatt - legyen az bármennyire káros. Ha azonban az apparátus marad, ő bohóc marad.

Peter Thiel beszédének leirata:

"Fogadják szeretettel a PayPal társalapítóját, és a Facebook legelső befektetőjét, Peter Thielt!

Jó estét! Peter Thiel vagyok. Cégeket építek, és olyan embereket támogatok, akik új dolgokat hoznak létre, szociális hálóktól elkezdve (itt a Facebookra utal) az űrhajókig (itt pedig haverjára, Elon Muskra és a SpaceX vállalatra). Nem vagyok politikus, és Donald Trump sem az. Ő egy építő. És itt az ideje, hogy újraépítsük Amerikát!

Ahol én dolgozom, a Szilíciumvölgyben, nehéz meglátni, hogyan csúszott félre Amerika. Az én iparágam folyamatosan  fejlődik, számítógépek, szoftverek stb., és persze rengeteg pénzt keresünk. De a Szilíciumvölgy egy pici hely. Menj ki Sacramentóba, vagy csak át a hídon Oaklandbe, és már nem látod ugyanazt a fejlődést. Ennyire pici.

A fizetések az egész országban stagnálnak. Az amerikaiak kevesebbet keresnek, mint tíz évvel ezelőtt. Ugyanakkor az egészségügy és a felsőoktatás minden évben egyre drágább. Eközben a Wall Street-i bankárok mindenből képesek pénzügyi lufit fújni, az államkötvényektől Hillary Clinton beszédéig.

A gazdaságunk lerobbant. Ha most engem nézel, jobban érted ezt, mint bármilyen politikus Washington D.C.-ben. Nem ez az az amerikai álom, amire vártunk. Amikor a szüleim Amerikába jöttek, az amerikai álmot itt helyben megtalálták, Clevelandben! Egyévesként hoztak ide, és itt váltam Amerikaivá. Mindenütt volt lehetőség. Az apám mérnöknek tanult a CW Universityn, egy sarokra innen.

Mert 1968-ban a világ High-Tech-fővárosa nem egyetlen város volt. Egész Amerika High Tech volt! Nehéz felidézni, de a kormányzatunk is High Tech volt valaha. Amikor Clevelandbe jöttem, a Defense Research épp az internet alapjait fektette le, az Apollo-program épp akkor készült embert vinni a holdra, Neil Armstrongot, innen, a szomszédos Ohióból.

A jövő határtalannak látszott. De ma, a kormányzatunk be van dögölve. A nukleáris rakétatámaszpontjaink még mindig flopilemezt használnak! A legújabb harcigépeink nem tudnak repülni, ha esik az eső! És az egy kedveskedés, hogy a kormányzati szoftverek gyengén muzsikálnak, mivel az idő jelentős részében egyáltalán nem működnek. 

Folyamatos a lecsúszás egy olyan országban, amely véghezvitte a Manhattan-projektet. A Szilíciumvölgyben nem fogadunk el ilyen szintű inkompetenciát, és ezt nem szabad elfogadnunk a kormányunktól sem.

Ahelyett, hogy a Marsot hódítanánk meg, a Közel-Keletet hódítottuk meg. Nem kell látnunk Hillary Clinton törölt emailjait ahhoz, hogy az ő inkompetenciája világos legyen. Kierőszakolt egy háborút Líbiában, ami ma az ISIS kiképzőtábora. Ebben a legfontosabb kérdésben Donald Trumpnak van igaza: itt az ideje a hülye háborúk befejezésének, hisz újra kell építeni az országunkat!

Amikor gyerek voltam, azon ment a vita, hogyan lehet legyőzni a Szovjetúniót. És legyőztük. Most azt mondják, az a legfontosabb, ki melyik mosdót használja. Ez egy elterelő manőver a valóságos problémáinkról. KIT ÉRDEKEL? 

Természetesen minden Amerikainak saját egyénisége van. Büszke vagyok arra, hogy meleg vagyok. Büszke vagyok, hogy republikánus vagyok. De mindenek felett büszke vagyok arra, hogy Amerikai vagyok!

Nem teszek úgy, mintha egyetértenék a pártunk összes tervével, de a hamis kulturális csaták csak elterelik a figyelmet a gazdasági visszaesésünkről. És ebben a kérdésben Donald Trumpon kívül senki nem őszinte.

Nemcsak arról kell beszélnünk, hogy kik vagyunk, hanem arról is, hogy honnan jöttünk. Számomra ez Cleveland, és a rózsás jövő, amit ígért. Amikor Donald Trump azt kéri tőlünk, ismét tegyük Amerikát naggyá, nem azt javasolja, hogy térjünk vissza a múltba. Azért verseng, hogy visszavezessen minket a fényes jövőbe. Ma este minden honfitársamat arra kérem, szavazzon Donald Trumpra."

Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://fotimarcell.blog.hu/api/trackback/id/tr1911944421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.09. 08:11:02

Az esemény jelentősége ugyanaz, mint annak, amikor 31 éve Gorbacsov lett a szovjet vezér. Azaz hatalmas.

A liberális rend magában a rend fővárosában, New Yorkban remegett meg.

Fóti Marcell 2016.11.09. 09:45:40

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség: Most mondom, hogy nem. Nem fog történni SEMMI. Olvasd el a cikkem alaposabban.

Medgar 2016.11.09. 10:58:07

Egy apró kiegészítés: Obama csupán Irakból akart kivonulni, illetve átvonulni Afganisztánba...

2016.11.09. 11:18:56

@Fóti Marcell:

Arról viszont nem szólt a fabula - szándékosan írtam így, a fáma helyett , mielőtt -, hogy Clintonné mivel lett volna jobb? Persze tudom, a mi lett volna ha... kezdetű mondatoknak sehol sincs értelműk, de akkor is.
Egyébként én örülök, hogy megrengett a liberalizmus legerősebb bástyája.
És bármit tesz is a jövőben Trump, bármilyen irányba is alakul át a világ, a politikai tréképe mindenképpen át fog rendeződni.
A liberalizmus ugyanarra a sorsra jut, mint a kommunizmus. Megy a levesbe!
Végre...

ZX 2016.11.09. 11:34:46

@Látens Inszinuáció: És visszatérnek a királyok meg a fáraók? Látom fingod sincs a liberalizmus valójában mit is takar, csak a faszságot szajkózod mert az most épp divatos.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.11.09. 12:02:27

A Soros Gyuri vezette ballib véleménydiktatúra, és erőszakos dezinformációs maszlag csúfosan megbukott.
(Ugye választások elötti Clinton fölény pl.)

Az EU-ban és világban Soros által megbízhatónak nyilvánított (általa listázott) képviselők, még puffognak, és nem is hagyják abba.

De győzött a józan ész, a ballib hazugsgok felett újra !

2016.11.09. 12:02:49

@ZX:

Először is.
Nem szajkózok semmit, van magánvéleményem.
Viszont. A liberalizmustól nem kaptunk semmi olyat, amit hosszabb távon érdemes lenne megtartani.
Az általános vélekedéssel szemben, a szavazati jogot sem nekik köszönhetjük, ellentétben a gombamód szaporodó buzi-, cigány-, és migránsvédő mozgalmakkal.

Egyébként azt mondta Michael Moore Oscar-díjas filmrendező - és mélyen egyetértek vele - hogy:
“Trump megválasztása lenne az emberiség történelmének legnagyobb ‘bazd meg’-je–és ez egy jó érzés lesz.”

De hogy értsd amiről itt írok.
Az Egyesült Államok lényegében a munkásosztályra épülő ország. Akkor is, ha történelmi összehasonlításban ez a munkásosztály viszonylag pénzes az elődjeikhez képest. Ez a “munkásosztály” Donald Trump-ra szavazott a politikai forradalommal felérő amerikai elnökválasztáson. Trump egy súlyosan hibás és hiányos üzenethordozó, de üzenete rezonált mindazokkal, akik úgy érzik, hogy reáljövedelmük visszaesett, hogy egyre nehezebben tudnak családi házat vásárolni, hogy fájdalmas látni az amerikai vidéki városok kiüresedését, a gyárak bezárását és akik úgy érzik, hogy egy, a valóságtól elszakadt, jómódú és egy zárt, sznob világban mozgó “establishment”-nek üzenni kell.

Ebben hol vannak a fáraók és a királyok?

És végül egy külön Neked szánt idézet:
"Hülyékkel nem érdemes vitatkozni, mert lesüllyedsz a szintjükre és ott rutinból lenyomnak."
Tehát nem vitatkozom veled, igazad van.

Ennyi.

ZX 2016.11.09. 12:09:50

@Látens Inszinuáció: "Trump egy súlyosan hibás és hiányos üzenethordozó, de üzenete rezonált mindazokkal, akik úgy érzik, hogy reáljövedelmük visszaesett, hogy egyre nehezebben tudnak családi házat vásárolni, hogy fájdalmas látni az amerikai vidéki városok kiüresedését, a gyárak bezárását és akik úgy érzik, hogy egy, a valóságtól elszakadt, jómódú és egy zárt, sznob világban mozgó “establishment”-nek üzenni kell."

Ahha. A kampány erről szólt. Amit meg tesz annak nem nagyon lesz köze ehhez. Ahogy Orbán is csak "csak a tetteimet figyeljék" ugyebár.

"A liberalizmustól nem kaptunk semmi olyat, amit hosszabb távon érdemes lenne megtartani." Ezt azért gondold át még egyszer. Már ha képes vagy ilyesmire. :P A többi részre nem is reagálnék, mert baromságokat írsz.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.11.09. 12:13:00

A Soros Gyuri vezette ballib véleménydiktatúra, és erőszakos dezinformációs maszlag csúfosan megbukott.
(Ugye választások elötti Clinton fölény pl.)

Az EU-ban és világban Soros által megbízhatónak nyilvánított (általa listázott) képviselők, még puffognak, és nem is hagyják abba.

De győzött a józan ész, a ballib hazugságok felett újra !

ZX 2016.11.09. 12:17:24

@Ballib cenzúrázók réme 18: A gazdád üzeni, hogy ezt még másik 2 blog kommentjeihez is be kell írnod, különben nem kapod meg érte a fizud.

konrada 2016.11.09. 12:25:59

@Látens Inszinuáció:
A liberalizmus több annál, mint amit önmeghatározásukban magukat liberálisnak tartó megmondó emberektől lehet hallani.
Ezért nem lehet a liberalizmust velük és a mondanivalójukkal beazonosítva meghatározni.

Mert abban reméljük hogy igazad van, hogy az általuk liberálisnak beállított véleménydiktatúrának vége lesz (de csak reméljük, mert nem azok a fajták, akik ezt hagyni fogják),

de azt még jobban, hogy az igazi, a szabad mozgást, szabad véleményt, a törvényekkel szabályozott kasztrendszert felszámoló liberalizmusnak nincs vége.

Fóti Marcell 2016.11.09. 12:36:03

@csentecsa: Mi van? Én félek? Te félsz, barátom!

Tizenötmillió Magyarok 2016.11.09. 12:41:44

MINDEN TÚLZÁS NÉLKÜL KIJELENTHETJÜK, HOGY TRUMP GYŐZELME, EGYUTAL ORBÁN VIKTOR 2018-AS GYŐZELMÉT IS BEBIZTOSÍTOTTA. A VILÁG MEGVÁLTOZOTT, LIBSIKNEK LEJÁRT AZ IDEJÜK.

Mérnork 2016.11.09. 12:48:51

@konrada:
Így van, a valamikori igazi liberálisok, akik tényleg az emberi szabadságért küzdöttek sírnának, ha látnák mivé silányították a régi eszmét a mai neoliberálisok.
Gyakorlatilag bűnözővédelem, a marginális réteget alkotó deviánsok érdekérvényesítése a normális többséggel szemben, a szólás- és véleményszabadság durva korlátozása, ezek jellemzik a magukat "iberálisnak" hirdető erőket napjainkban.

2016.11.09. 13:09:53

@Látens Inszinuáció: a véleményed a tájékozatlanságodból fakad. A liberalizmus jobboldali...

Peti nevet · http://petinevet.blog.hu 2016.11.09. 13:13:29

Obama azért elég hamar megkapta a Nobel-békedíjat, nem?

chepunk 2016.11.09. 13:13:40

@csentecsa:

Hitler egész jól meg is ágyazott Izrael létrejöttének. Ja, hogy őt is a cionisták segítették hatalomra...

ZX 2016.11.09. 13:21:16

@Mérnork: És ha valaki azt mondja a fehérre, hogy az fekete te elhiszed? Ha valaki azt állítja, hogy ő liberális mikor látod, hogy nem az akkor benyalod? Ha valaki azt állítja, hogy ez a balliberalizmus akkor az úgy van?

steery 2016.11.09. 13:51:50

Figyeljétek meg, hogy Trump úgy fogja majd irányítani Amerikát, mint egy nagyvállalatot. Nem fogja hagyni, hogy veszteségesen működjön. Lehet, hogy még az ország nevét is megváltoztatja USA Inc.-re.

És mivel már 70 éves, van annyi esze, hogy ne szopassa meg a csinos gyakornoklányokat az orális irodában. Szóval nem várhatunk tőle szexbotrányokat.

A korábbi filmszerepeiről itt találtok listát:
port.hu/cikk/tv/ezek-donald-trump-legjobb-filmszerepei/article-42939

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.11.09. 13:55:55

@csentecsa:
Sokkal többen voltak nyilvánvalóak.
CSak a kárpótlást felvevőek vannak legalább ennyien ma is.

ZX 2016.11.09. 14:00:45

@steery: Úgy irányítja mint a saját cégeit amik tönkrementek? :D

70 évesen is lehet őket szopatni. A felesége hány évvel is fiatalabb?

erol 2016.11.09. 14:07:36

@csentecsa: Miért lesz rossz Trump a nemtudomkiknek?

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.09. 14:11:32

@steery: eddig is úgy irányították. Ha átnevezik, max csak őszintébb lesz az USA elég régi formája :)

2016.11.09. 14:21:00

@Könnyen elkaptuk, uram!:

A véleményed tájékozatlanságra utal.
Ugyanis az USA-ban a neoliberalizmus dívik - nálunk főleg az SZDSZ és a mai MSZP honosította meg - míg amiről Te hadoválsz, az a klasszikus liberalizmus, népies nevén konzervatív liberalizmus. A konzervatív liberalizmus (vagy jobboldali liberalizmus) az az irányzat, mely összeegyeztethetőnek tartja a hagyományos, konzervatív, jobb oldali értéket (úgy mint hazaszeretet, család, vallási értékek tisztelete, a meglévő intézmények iránti tisztelet) a liberális eszmékkel. Tehát a liberális elveket lassan, konzervatív módon akarja érvényesíteni, ahogy a közfelfogás változik.
Ez utóbbi valóban jobboldali.

Azonban amit a ma liberalizmus szó alatt értenek, annak köze sincs hozzá.
Az eredeti liberalizmusnak ugyanis John Locke volt az atyja. Ő az általános jogegyenlőség eszméjét hangsúlyozta, és kezdettől fogva a legfontosabb követelései közé tartoztak az alapvető [polgári jogok]?, mint az egyesülési-, gyülekezési-, vélemény- és sajtószabadság, és a szabad költözködés joga, valamint ezekkel együtt a szellemi alapjogok, mint: lelkiismereti és a szabad vallás gyakorlásának szabadsága.

De ugye abban egyetértünk, hogy a mai liberalizmus már igen távol áll ettől az eszmerendszertől, és ez bizony minden, csak éppen nem jobboldali.

Gery87 2016.11.09. 14:23:22

A lényeg hogy történjen valami, valami más...mégha csak látszólag is, ami nem a PC, a genderelméletek, meg a női kvóta és a kisebbségek szopkodása körül forog.
ezért nyert ez a "bohóc" az embereknek elegük van abból hogy a többségnek annyi a dolga hogy örüljön annak hogy "többség" de egyébként szégyellje magát "előjogai miatt" és kussoljon vagy támogassa a 0,001%-ot képviselő lobbikat.

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.09. 14:33:10

@Gery87: az fog történni amit a vállalatok mondanak, ahogy eddig is. Max a cukormáz lesz más ízesítésű. Obamánál ugyan ilyen remények voltak...

steery 2016.11.09. 14:43:05

Úgy látom, csupa Trumpológus van itt, ezért én is hozzáteszek még pár okosságot a véleménykavalkádhoz:

A Mikulás hivatalos nyilatkozata: Idén decemberben a Trumpusz fogja meglátogatni a Krampusz helyett az amerikai rossz gyerekeket.

Clinton azért vesztett, mert nem volt nála Trumpelhárító löveg.

"A Bölcsek kövére: a Klump család" után jövő évtől nézhetjük "A kövérek bölcse: a Trump család" kalandjait.

Gery87 2016.11.09. 14:43:51

@fidesz maszop dk egykutya:

Igen, csak nem mindegy hogy a "cukormáz" a droglegalizáció, a gendersemleges klotyó, vagy épp a nemsemleges nyelvtannáciskodás....vagy épp valami olyasmi ami az átlagnak, a többségnek valóban hasznos és fontos!

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.09. 16:01:54

@Gery87: a fű legalizáció fontos, hiszen óriási költségekkel jár a többségnek az az agyatlan szélmalomharc, na meg lenne egy új dolog amivel lazíthatnának az emberek, és felválthatja a halálos alkoholt.

2016.11.09. 16:02:53

A II Világháború áldozatainak száma kb. 60-70 millió.

ZX 2016.11.09. 16:16:13

@csentecsa: Hiába zsidózol burkoltan.

"Netanyahu: Trump Izrael igaz barátja
Ezekkel a szavakkal gratulált Trumpnak Benjamin Netanyahu izraeli miniszterelnök az AFP hírügynökség szerint."

1ghost 2016.11.09. 16:20:06

Na tessék! Az amik megválasztották a maguk bohócát, az ő fejlettségi szinjtükön megengedhetik maguknak, mi viszont nem.
Nagy tanulság, hogy a közvéleménykutatások meg szart sem érnek. Bár ez nekünk jó hír.

Gery87 2016.11.09. 16:47:23

@fidesz maszop dk egykutya:

A drog elleni fellépés fontos, még akkor is ha nyilván nem lesz 100%-ban visszaszorítva.
Az elv a lényeg:
ha tiltjuk akkor amellett állunk ki hogy egészségtelen és lelkileg is káros, egészséges ember nem drogozik!
Az anyagi vonzatát felhozni meg undorító!
A legalizáció azt sem oldaná meg egyébként...az adómentes drog mindig olcsóbb.

Lazítani nem betépve kell.....hülyéket akarunk nevelni vagy normális embereket?

Az is hülyeség hogy "helyébe lép az alkohol"....marhaság.

Nehet · http://tarskeresesbelsoseg.blog.hu 2016.11.09. 16:54:36

@Gery87: nem, nem fontos. Milyen elv? Ami az iszonyúan káros alkoholt engedi? Vagy-vagy, különben kettős mérce és képmutatás az egész. Bár az alkohol sokkal károsabb szer amúgy is.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.11.09. 16:56:45

@1ghost:

Az ugye feltünt hogy a közvéleméynkutatások mindig a ballibek arányában csalnak ?

De csak vígasztald magad.. :)

1ghost 2016.11.09. 17:01:13

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Persze, hogy fel. Főleg 2002-ben. Na ugye. :))))))))))

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.11.09. 17:01:58

Amint néger, latinó, vagy más cigány lesz az elnök (ami elkerülhetetlen miert szaporodnak mint a nyulak), az USA átcsap szocializmusba /= eladósodásba. Ez a MAKIcare-rel el is kezdődött.

Ez természetesen vezet a gazdag fehér államok, megyék leválásához, rossz esetben polgárháborúhoz. Trumpppal a tend nem változott, csak lett egy kis haladék.

A kapitalista szabad világot hamarosan Kína és Putyin vezeti majd a másik oldalon egy döglődő kommunista nagyhatalom, az USA áll majd különböző, cigányoknak megfelelő kommunista vezetőkkel.

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.09. 17:05:48

@Gery87: Elv? Ami egy halálos mérget legálisnak tart, és egy piti kis tudatmódosítót meg illegálisnak? LOL

new_boy_on_the_block 2016.11.09. 17:14:09

@ZX: Hát geci, a válaszodban te sem erőltetted meg magad.

new_boy_on_the_block 2016.11.09. 17:18:06

@1ghost: Imádom bennetek, hogy ha valami nem úgy van ahogy ti szeretnétek, egyből az intellektuális fölénnyel akartok jönni, amivel igazából csak magatokból csináltok bohócot. Új világrend épül, akár tetszik, akár nem.

Willkommenskultur 2016.11.09. 17:21:38

az amerikai választási rendszer igen praktikus

a beiktatásig van 3 hónap azalatt az elmút8 év összes feljegyzését le tudják darálni az iratmegsemmisítőkben

N. Barbie 2016.11.09. 17:21:56

@fidesz maszop dk egykutya: Imadom az ilyen fulegalizalo dumakat. Meg csak az kene, hogy legalizaljak. Miert? Mert a most fuvezok donto tobbsege - ugy, hogy illegalis - telibe sz@rja a nem fuvezok azon jogat, hogy ne kelljen szagolnom azt az undorito sz@rt.
Csak egy pelda. Tarsashazban lakom Londonban. Sajnos viszonylag surun cserelodnek mas lakasokban a lakok, igy surun jonnek fuves f@sszopok is.
Van kert is, szerinted kimegy oda es ott szivja a szarat? Hogyne, persze. Bent a lakasban, hogy az egesz haz usszon a szagban, nameg a tuzjelzo is vinnyogjon.
Eloszor megereztem, lementem, szoltam szepen. Lesz@rta. Lekozelebb, szoltam megint, meg mindig viszonylag szepen. Lesz@rta. Megint megereztem, megint mentem es mondtam ,,hogy ha megegyszer megerzem, eltorom a kezet. Kozvetlen ajtaja van a kerttel, takarodjon ki es ott szivja, az o fuggosege, engem nem kell, hogy erdekeljen, hogy esik, hideg van vagy akarmi, odakint oldja meg.
Erdekes, ebbol mar ertett, azota nem ereztem. Es a teny az, hogy a fuves nyomorekok cask ebbol ertenek. Ismetlem megegyszer: ugy, hogy jelenleg illegalis. Ja, es nem ezek voltak az elsok.
Na gondold el, ha legalis lenne, mennyire erdekelne oket a tobbi lako, ha. amikor illegalis, mar akkor se erdekli.

Es ez fuggetlen az alkohol legalitasatol. Egyikkel nem mentegetjuk a masikat.

conchita wurst 2016.11.09. 17:44:09

@N. Barbie: szólj a szomszédodnak költözzön Prágába, itt le se szarja senki a füvezést, a rendőr előtt is csinálhatod

néha én is nyomok egy spanglit, nem nagy ügy, otthon is csináltam Mo-n illegálba....de prágában füvezhetsz a kocsmában is, ha a pincér megengedi vagy direkt drogos helyen vagy

DEVISZONT teljesen megértelek a fü szaga igen agresszív zavaró (akár a dohányfüst)), mást nem szabad vele zavarni, ezt mondja az illem, ha a londoni szomszédaid leszarják rugdald meg őket vagy hívd rájuk a rendőrt ha nincs más megoldás

1ghost 2016.11.09. 17:45:38

@new_boy_on_the_block:

Imádom, amikor a síkhülyék okoskodnak. Ami pedig az "új világrendet" illeti, nos, az amerikaik többség Clintonra szavazott, és nem pedig trumphra. Na ugye.

N. Barbie 2016.11.09. 17:55:37

@conchita wurst: Azt nem hiszem, hogy senkit nem zavar ott, azt nem zavarja, aki maga is csinalja, vagy alapbol szereti a bepallott honaljszagot. Es ez a kisebbseg, mindenki mast igenis zavar.

De engem nem az erdekel, ha az a legnagyobb orome az eletben, ha azt a szart szivja, az o baja. En mondjuk akkor inkabb leugranek egy hidrol, de mindegy. Egeszen addig nem erdekel, amig nem zavar vele engem, amihez viszont semmi joga egyik fuves nyomoreknak se.

Meg is fogom rugdalni, ha megegyszer megerzem. Aztan hivom a rendort. :)
Ja, mondanom se kell, az emlitett fuves is olasz. Ahany fuves volt eddig a hazba, mind olasz fiatal volt. Mondta is egy olasz lany ismerosom, hogy nem csoda, mert a fiatalok donto tobbsege szivja.

Scott Tenorman Must Die 2016.11.09. 18:05:25

@1ghost: imádod amikor a síkhülyék okoskodnak?? akkor te biztos imádod magad :) mond, milyen érzés folyamatosan vesztesnek lenni?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.11.09. 18:08:20

@csentecsa: Te miért örülsz Trump győzelmének?

conchita wurst 2016.11.09. 18:08:53

@N. Barbie: olasz csávóval lakom egy lakásban prágában ő pont nem szív, de valszeg azért mert már korábban likacsosra szívta az agyát így most absztinens

de tény hogy Prága KIS AMSZTERDAM, kocsmákban lehet pult alól füvet venni (ez nem legális mondjuk, de csinálják), vagy otthon legálisan asszem 3 növényt/kopf tartani

ettől neked van igazad én alkalmi fogyasztóként szintén utálatosnak tartom a füszagot, nehéz kiszellőztetni, azt viszont leszarom ha utcán húzza valaki a száját, hogy füszag van, bazeg mennyen akkor másfelé, el kell férnünk valahogy

qrvasok nyugati turista (meg itt élő nyugati) van itt Prágában és sokan füveznek, gondolom azért mert a csehek nem veszik komolyan egyáltalán

a buzulás is elég feltünő az utcán őket felrúgnám mondjuk ilyen pesten nincs + a vencel téri kurvák is idegesítenek (mér a város kellős közepén?), de nem vagyunk egyformák

new_boy_on_the_block 2016.11.09. 18:09:49

@1ghost: Valószínűleg mégis többre vittem így is, mint te valaha is fogod (Ha már személyeskedünk). Mindenesetre kitartást a következő napokra, hetekre (évekre) mert a te életed bizony szomorú irányba tart.

conchita wurst 2016.11.09. 18:14:56

@N. Barbie: de egyébként amikor meghirdettem a szobát a 8 jelentkezőből 4 olasz volt, gondolhatod mi lehet Olaszországban ha már Prágába jönnek a munkáért....Renziballibék szétqrtak ott is mindent

hanyatló nyugat

N. Barbie 2016.11.09. 18:30:04

@conchita wurst: Na igen, az olasz fiatalok menekulnek a sajat orszagukbol.
Pont ez az emlitett olasz lany ismerosom meselte sirva, hogy az o egykor szep kis olasz falujabol mi lett, tele van nigger bunozo bevandorlokkal, igy ha nagy ritkan hazamegy, akkor se mer kimenni az utcara. Ja, es nem egy elveszett kiscsajrol van szo. Ha mar o is sirva beszel errol, akkor biztos, hogy nem kicsi a baj.

conchita wurst 2016.11.09. 18:45:12

@N. Barbie: erdekes en kifogtam egy liberalist akkor

mer a srác palermói (szicília) és mégis, ma is az a véleménye, hogy minden négert ki kell halászni és segíteni kell nekik...úgyhogy a politika témát nem is erőltetem vele mert én hírhedt náci vagyok, de amúgy rendes csávó, csak barom szegény

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.09. 18:58:50

@steery: "Trump úgy fogja majd irányítani Amerikát, mint egy nagyvállalatot."

He? Csődbeviszi?

Gery87 2016.11.09. 19:18:34

@Nehet:

Hülye érvelésed van az biztos...
Szóval mivel az alkohol káros, ezért egy másik káros szarral tetőzzük meg?

@fidesz maszop dk egykutya:

Iszol egy sört és meghalsz?
vagy miről beszélsz te szerencsétlen....
"LOL"-ozni meg 12 éves hülyegyerek szint, csak szólok.

steery 2016.11.09. 19:42:49

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Á, dehogy! Felvirágoztatja! És közben elszórakoztatja majd a világot ő, meg a szexi felesége, akiről a média most gyorsan igyekszik közzétenni az összes fiatalkori meztelen fotóját.
Ne feledjük: Trump egy díjnyertes színész! Arany Málnát nyert! :-D

ogli dzsí 2016.11.09. 19:45:10

@steery: trump megtestesíti az amerikai álmot

bombanő feleségek, a lányai is bombanők + csiliárdos

ennyi

1ghost 2016.11.09. 21:38:57

@new_boy_on_the_block: "Valószínűleg mégis többre vittem így is, mint te ."

Ez kizárt.

@Scott Tenorman Must Die: "milyen érzés folyamatosan vesztesnek lenni?"

Nem tudom. Kérdezd meg a tolvaj, korrupt orbánt. Mostanság erről sokat tudna beszélni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.11.09. 22:06:21

@csentecsa: Igen szuper lesz. Már most bomlasztja a NATO-t. Gondolom örülni fogsz, ha a "Szovjetúnió" jobban tudja érvényesíteni a korábbi érdekszféráját. Ti fideszesek miért vagytok ilyen hülyék, mondd csak!

steery 2016.11.09. 22:52:56

@conchita wurst: Mé ne? Ezt a kis örömet is el akarod venni tőlem, hogy kedvemre picsoghassak egyet? Ejnye no!

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.10. 00:55:53

@Gery87: egy sört nem. De mindenki tud a környezetében emberekről akik az alkohol miatt haltak meg. Én is tudok a környéken több emberről aki a halálba itta magát (nem baleset). Aztán ott vannak még az alkoholos balesetek is.
Szóval arról beszélek, hogy az alkohol iszonyú sok embert öl meg szerte a világon, és nevetséges a fűvel riogatni, amibe nemnagyon halnak bele...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.10. 00:57:05

@steery: Hah! Reménykedem, hogy most 4 évig vicces amerikai híreket is olvashatok majd az újságban, nem csak azt, hogy mit lopott tegnap az orbán.

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.10. 01:03:32

@Narancsseggű Mandrill: örülni fog bizony! A kommunisták (fideszesek) nosztalgikusan gondolnak a szovjet megszállásra, hiányzik nekik a munkásőrség, a párt, és az ávo/ávh, mert abban érezték jól magukat. Putyin kgb-s "elvtárs"-tól várják a visszaváltást, akinek a csúti kisz titkár és vörös brigádja ágyaz meg.

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.10. 01:12:47

@N. Barbie: aztán ez kit érdekel. Engem a szomszéd kutyája ébresztett, szóltam, hogy kussoltassa el, de nem. Tiltsuk hát be a kutyát. Ja meg vannak ám üvöltöző részegek, akik szintén rohadt idegesítőek tudnak lenni, azzal is kéne valami.
A lényeg az, hogy nevetséges az aki a fű tiltását követeli, miközben az alkohol, ami sokkal rosszabb mindenben az oké.

N. Barbie 2016.11.10. 10:58:31

@fidesz maszop dk egykutya: Hat teged, a fuves kis buzit biztos nem, mint ahogy a tobbi fuves nyomorekot se. Es pont az ilyen, hozzad hasonlo szintu fuves mentalitas miatt nem kell legalizalni. Illetve ezert se.
A peldaid meg irrelevansok, mint mar irtam, ne keverj ide minden hulyeseget, csak, hogy a fuvezest eltesd meg bagatelizald.

N. Barbie 2016.11.10. 11:01:50

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Azt a pofatlan, hazug, hatasvadasz nevet, nem semmi hova kepesek egyesek sullyedni...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.10. 14:03:00

@csentecsa: "Magyarországon stabil és nagy a jólét."

A pasaparkban. :))

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.10. 18:20:14

@csentecsa: nem igazán, hát ők írták le ezeket.
@N. Barbie: húgyagyú alkeszkém, én nem füveztem még, de semmi rosszat nem látok benne, hiszen a tények is ezt támasztják alá. Fizikai függőséget nem igazán tud kialakítani (alkohol igen), nem okoz kárt (alkohol hatásai elég durvák és egyértelműek, főleg a máj környékén).

Nem hülyeség az, hogy rámutatok a hozzátok hasonló álszent képmutató kis szarok álszentedésére és képmutatására. Ja és a nagy keresztényi papolás közben nem kéne a kisfiúk fejét se a pöcsötökre nyomni...

N. Barbie 2016.11.11. 10:34:43

@fidesz maszop dk egykutya: Persze, persze, mentegeted a fuvezest mar tobb hozzaszolasban, de te nem fuveztel meg. :DD Igen, tenyleg eletszeru. :)
Hugyagyu alkesz es kisfiukkal kezdo megesetleg apad, en biztos nem. De nem csodalkozom, az ilyen szemelyeskedo vagdalkozas szokott maradni a hozzad hasonlo ostoba fajankoknak, akik nem tudnak ket ertelmes mondatot irni, de azert mindenbe beleokoskodnak. :)

A szanalmas fuvezes mentegetesed kiragadott feligazsagokkal meg szot sem erdemel. Csak egy dolog ezzel kapcsolatban: nezz utana, hogy hany kemeny drogot hasznalo es kesobb belehalo kezdte a szerinted kis artalmatlan fuvezessel te szerencsetlen.
Az alkohollal osszehasonlitas meg, mint mar mondtam, teljesen irrelevans pelda. Nem is ertem mit akarsz ezzel. Ennyi erovel mert van egy karos dolog, ami nincs betiltva, legalizaljunk minden mas karos dolgot is, vagy mire akarsz kilyukadni te idiota?

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.11. 12:08:26

@N. Barbie: bizony, sok mindent mentegetek amit nem csinálok, mert azért olvasni, tájékozódni szeretek. Bár szívesen kipróbálnám a füvet, csak nem annyiért amennyiért adják...

Arra akarok kilyukadni húgyagyú agyhalott viktoriánuskám, hogy most is álszentek, és képmutatók vagytok mint mindig.

"nezz utana, hogy hany kemeny drogot hasznalo es kesobb belehalo kezdte a szerinted kis artalmatlan fuvezessel te szerencsetlen."

Utánanéztem, gyakorlatilag a korosztályom összes tagja kipróbálta a füvet, van aki rendszeresen nyomja. És csak néhánynak volt dolga kemény droggal, méghozzá az alkohollal, az is csak rövid botlás szintjén...

A kapudrogos faszságot meg már mikor megcáfolták papíron is... itt egy kivonat drogriporter.hu/mediamonitor/kannabisz/kapudrog

Nem irreleváns példa az alkohollal összehasonlítás. Az alkohol iszonyatosan sok embert tesz függővé, és öl meg a világon (ráadásul olyanokat is akik nem fogyasztják, és nem is terjesztik), nyilván többet még a herkánál meg kokónál is... De az oké szerintetek... Ez az álszentség, és képmutatás.

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.11. 12:11:27

@N. Barbie: "De nem csodalkozom, az ilyen szemelyeskedo vagdalkozas szokott marad"

Ne sírjál, te kezdtél bele a személyeskedő vagdalkozásba. Tudod az írás megmarad ;)

N. Barbie 2016.11.11. 14:43:51

@fidesz maszop dk egykutya: Jezusom mekkora ostoba vagy :)
Te nem fuvezel, de azert tudod az epp aktualis piaci arat. Szep ongol. :DD

A tobbi meg cask a szokasos mentegetes, persze csak amennyire az ertelmi szinvonaladbol futja.

Akkor nezzuk szepen sorban.
En kezdtem a szemelyeskedesbe. Na igen. Ha szemelyeskedesnek vesszuk azt, hogy egy fuvezest eltetot fuves buzinak nevezek, merthogy nyilvanvaloan az is, akkor valoban.
Ugyanakkor, en egy szoval sem vedtem se az alkoholt se a pedofilokat, ennek ellenere te ezekkel vagdalkoztal. Remelem megvan a kulonbseg a ketto kozott.
Es fogd mar fel vegre, hogy senki nem mondta, hogy az alkohol oke, en sem, hiaba probalod ram fogni.
A dolog ugy all, hogy csak te peldalozol ezzel, a fuvezesed mentegetese miatt, se en se mas nem mondta, hogy oke lenne, a karos hatasaival is nyilvan mindenki tisztaba van.

Ertem, tehat te megkerdezted a haverokat, ott nem talaltal ilyet, igy nincs is osszefugges. Ugye nem baj, ha ilyen szintu ervelest csak siman kirohogok? :D Szinten ez a kategoria a linkelt oldal is, ahol micsoda meglepetes, a fu legalizaciojaert kiallo oldalacska nem talal osszefuggest a fu es a kemeny drogok hasznaloi kozott...

Erdekes, en par honapja olvastam valami hirt arrol, hogy, a hazugsagoddal ellentetben, a hosszutavu fuvezoknel visszafordithatatlan karosodast okoz valami agyi idegeknel. Keresd meg a cikket.
Ezt nem nehez a valosagban is latni, ha beszelsz valakivel, aki hosszabb ido ota szivja azt a szart, meg a tiszta pillanataiban se tud ertelmesen beszelni, gondolkodni, ugyhogy nyilvanvaloan okoz valamit az agyban.

Hat azt hiszem talan ennyi is szetszedni a fulobbi agyament hulyesegeit. :D

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.11. 15:01:15

@N. Barbie: tudom az aktuális piaci árát? Hmm. Nem is tudtam, hogy tudom. 10000 forint grammonként? Talált vagy mellé?
Egyébként aranyam sincs, de valahogy annak tudom a piaci árát. Vagy van? Világosíts fel, hátha van pár elásott millióm :D

"Na igen. Ha szemelyeskedesnek vesszuk azt, hogy egy fuvezest eltetot fuves buzinak nevezek, merthogy nyilvanvaloan az is, akkor valoban."
Hú hogyhogy nem próbálod letagadni hogy hazudsz? Hát milyen fideszes vagy te?

"Es fogd mar fel vegre, hogy senki nem mondta, hogy az alkohol oke, en sem, hiaba probalod ram fogni."
Dehogynem! Azt nem akarod betiltani, miközben a füvet igen. Tehát oké szerinted...

"Szinten ez a kategoria a linkelt oldal is, ahol micsoda meglepetes, a fu legalizaciojaert kiallo oldalacska nem talal osszefuggest a fu es a kemeny drogok hasznaloi kozott..."

Bármilyen tudományos oldalon hasonlóakat olvashatsz, csak megkönnyítettem neked egy ilyen összefoglaló kivonattal. De ott vannak a források, utánakereshetsz azoknak is ;)

"Ertem, tehat te megkerdezted a haverokat, ott nem talaltal ilyet, igy nincs is osszefugges. "
Pontosan. Más se talált, ez van a tudományos rovatokban is. Egyébként nem kérdeztem, csak figyeltem a beszélgetéseket, és nem "pár haver"-ét hanem rohadt sok korosztályon belüli emberkét ;)

"Erdekes, en par honapja olvastam valami hirt arrol, hogy, a hazugsagoddal ellentetben, a hosszutavu fuvezoknel visszafordithatatlan karosodast okoz valami agyi idegeknel. Keresd meg a cikket."

Igen sok tudománytalan légből kapott faszságot lehet olvasni az agyatlan drogellenes, leggyakrabban dohányzó alkeszektől :D
Mutass hosszú távú, több csoport által lefolytatott tudományos tesztet erről. Ja! Az nincs? :D

N. Barbie 2016.11.11. 15:55:41

@fidesz maszop dk egykutya:
Te irtad, nem en: "Bár szívesen kipróbálnám a füvet, csak nem annyiért amennyiért adják...
" Ebbol talan nem az kovetkezik, hogy tudod mennyibe kerul?
Erdekes, en nem szivom es fingom nincs mennyibe kerul. Nem lenne a termeszetes, ha tenyleg nem szivod? Na ugye...

obazmeg, ez az ostoba vagdalkozasod mar nekem kellemetlen: en szepen leirtam, hogy miert neveztelek ugy ahogy, joggal, merthogy kezzel-labbal veded a fuvezest. Azt is leirtam, hogy te mikkel vagdalkoztal (tudod, alkesz, pedofil), ugy, hogy azokrol en egy szot se irtam, nem bagatelizaltam, nem mentegettem ezeket, es micsoda meglepetes, ugy nemes egyszeruseggel valahogy kimaradt a sajat, alaptalan szemelyeskedesedre reagalas ebbol a valaszodbol. :) Jott meg pluszba melle a fideszesezes, mikor a fideszrol se irtam egy arva szot se. :D
Tenyleg csak ennyire telik? Szanalmas. :DD

Aztan, csurheted-csavarhatod kinodba, ahogy csak akarod, akkor se irtam sehol hogy az alkohol oke.
Az meg mar csak a hab az ostobasagod tortajan, hogy ettol te meg ugy allitod be. Ilyen dumaval, hogy azt nem akarom betiltani, akkor szerintem oke. Hat ez mar ultra gaz oreg, megalmodsz valamit magadnak, aztan probalod rameroltetni.
De felolem az alkoholt is betilthatjak, ha mindenki annyit fogyasztana belole, amennyit en, az osszes alkohollal foglalkozo ceg rovid uton csodbe menne.

Ok, akkor varom azokat a tudomanyos oldalakat. Toled. Ugyanis te mondod, hogy egy illegalis dolog valojaban nem is karos. Akkor talan neked kene ezt bizonyitani, nem pedig forditva ulni a lovon es tolem varni ezt.
Az meg mar tenyleg nonszensz, hogy a drogellenesek szerinted az agyatlanok ( a tobbi szanalmas altalanositasodrol nem is beszelve). Gondolom akkor a drogosok meg a hozzad hasonlo droglobbistak lennenek az okosok, ugye? Na ne nevettesd ki magad. :DD
Egyebkent meg en azert szivesen elbeszelgetnek mondjuk Zacher Gaborral, hogy neki is az a velemenye, hogy nincs osszefugges a fu es a kemenyebb dolgok kiprobalasa kozott, mint neked meg a fulobbinak, vagy esetleg mas...

Aztan, akkor ennyi erovel en meg korbekerdeztem a haverokat, hogy esetleg nem gyilkos e valamelyikuk. Azt mondtak nem, tehat akkor nem letezik gyilkossag a vilagban.
Ugye, kicsit atfogalmazva mekkora suletlen ostobasagokkal probalod vedeni az allaspontod? :DD

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.11. 16:31:57

@N. Barbie: Nem, nem következik. Csak az tudom, hogy drága. Bár annyira nem, most rákerestem, a gyakori kérdéseken van rá válasz.

Az írás megmaradt. Igen, vagdalkoztál, személyeskedtél, és még volt pofád problémázni amikor én is belekezdtem, UTÁNAD. Ennyi.
A fideszezés meg onnan jött, hogy eléggé közismert vagy már, na meg az álszentség és a képmutatás is a pártod legfontosabb jellemzője, meg persze a tudatlanság :)

"Ok, akkor varom azokat a tudomanyos oldalakat." linkeltem, ott voltak a források, tovább lehet indulni azon. De a gugliba is beírhatod, hogy "fű mint kapudrog" sok találat lesz ;) (de vigyázz, amit a fidesz.hu-n írnak az nem túl megalapozott ;) )

Zacher Gábor már nyilatkozott párszor a fűről, hasonlóakat mondott. Bár ő nem annyira releváns, csak egy orvos, nem kutató.

Tudod csökkent képességűkém már leírtam egyszer, hogy nem kérdeztem haverokat, csak tudod járok társaságba, és hallok ezt-azt. A keménydrogosokon meg látszik amit csinálnak(nem kell mondaniuk) lásd az alkeszeket, de valahogy nem sok emberen vettem észre, pedig a 99%-uk időnként elszív egy jointot.

N. Barbie 2016.11.11. 16:59:47

@fidesz maszop dk egykutya:
Ertelek. :) En alappal, okkal irom, hogy fuves buzi vagy, az nem tetszik. Te minden alap nelkul alkeszezel meg pedofilozol, de az neked rendben van. Ok. Nem magyarazom tovabb a kulonbseget, ugyse fogod fel.
Nem, nem, a fideszezes onnan jott, hogy tul ostoba vagy ertelmesen, tenyekkel ervelni, igy marad a vagdalkozas. Nyilvan ezt nem fogod beismerni, Illetve ezt sem.

Tudod linkelni esetleg Zacher ilyen temaju nyilatkozatat vagy megmarad ez is a nagyotmondasaid kozott? Mert nehezem hiszem, hogy valaki, aki napi szinten latt par tucat drogost, ilyet mondana.

Vilagos, tehat nincsenek tudomanyos oldalak, csak a szad jart megint.
Figyelj, segitek egy linkkel, kerj meg valakit, hogy forditsa le. Nekem ez eleg tudomanyosanak tunik, normalis hivatkozasokkal es forrasmegjelolesekkel. Ez a kapudrog temara.
Es a konkluziojuk kozel se az, mint a tied meg az idiota fulobbistake:
www.york.ac.uk/media/economics/documents/herc/wp/07_01.pdf

A fu egyeb karos hatasaira meg peldaul ez:
www.talktofrank.com/drug/cannabis

Ertem en kis ostoba, te kerdeztel haverokat, meg jarsz tarsasagba es azokbol a tapasztalatokbol probaltal tudomanyos szintu kovetkeztetest hirdetni. Csak ez nem igy mukodik.

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.11. 17:29:03

@N. Barbie: Látod én ugyan olyan alapon írom, hogy kisgyerekeket szopatsz, és alkesz vagy. Nem kell ezt magyarázni.

"Mert nehezem hiszem, hogy valaki, aki napi szinten latt par tucat drogost, ilyet mondana."
Hát ő nem is lát füvest, mert ugye hozzá a súlyos eseteket szállítják, a füvesek, pedig nagyon távol állnak attól a szinttől. Egyébként nem vettem fel a műsort amiben beszélt róla, de ha ennyire érdekel nézd végig az összes műsort amiben nyilatkozott.

"Vilagos, tehat nincsenek tudomanyos oldalak, csak a szad jart megint."

Vannak, mondtam hogy keress, és a linkelt cikkben is ott vannak a források. Nincs értelme terelned, az írás megmarad.
Keress tudományos dolgokat, ne ilyen összevissza, szerinted is tudománytalan cuccokat amiket linkeltél.

"Ertem en kis ostoba, te kerdeztel haverokat, "
Igen, elég ostoba vagy, sőt segghülye. Most harmadszor is leírjam, hogy nem kérdeztem haverokat, csak figyeltem a beszélgetéseket, ráadásul nem csak haverokét?
A valóság pedig alátámasztotta a naprakész tudományos következtetéseket. Ez van.

N. Barbie 2016.11.11. 17:55:40

@fidesz maszop dk egykutya:
- Teljesen mas alapon, jobban mondva te alaptalanul irod, csak tul idiota vagy felfogni.

- Tehat Zacher ilyen nyilatkozatat se tudod igazolni, de meglepodtem. :D Ja, hogy en nezzem vegig meg en keressem meg, OK. :)

- Szanalmas tereles. Vannak, csak te nem tudod belinkelni, hanem ezt is en keressem meg. :)
Es ne hazudj megint, en nem mondtam, hogy a linkem szerintem is tudomanytalan, epp ellenkezoleg. Nekem eleg tudomanyosnak tunnek az ott hivatkozott kutatasok, masreszt egy york-i egyetemen vegzett kutatas, de mivel nem a te ostoba hulyesegeidet tamasztja ala, igy nalad rogton tudomanytalan lesz, es nem eleg jo. Szanalom. :)
De nyilvan ennyi ido alatt nem olvastad el a tanulmanyt, illetve nem kertel meg valakit, hogy forditsa le, igy fingod nincs rola mirol szol.
Segitek. Pont arrol szol, hogy a szerzok megneztek tobb tudomanyos ertekezest, melyek komoly osszefuggest mutatnak a fu es a kemeny drogok hasznaloi kozott, es azokat elemeztek. Az o kovetkeztetesuk az, hogy ha nem is olyan sulyos az osszefugges, mint a hivatkozott tanulmanyokban, de valoban van ilyen osszefugges, es leirjak, hogy milyen valtozok eseten milyen szintu is ez.
Es ez nekem kicsit komolyabbnak tunik, mint a tied, ahol egy egyebkent droglobbista oldalacska, hogy-hogy nem, kinkeservesen elokapar valami tobb evtizedes tanulmanyt, ami veletlenul az o allaspontjukat erositi.

- Rugozzal egy szon te szerencsetlen, attol meg a teny teny marad: tudomanyos szintu igazsagnak probalsz beallitani sajat, max, par tucat emberen latott dolgokat.

Naprakesz tudomanyos kovetkeztetes. :DD Na ne rohogtess. Lathatoan magat a fogalmat se tudod mi, nemhogy lattal volna ilyeneket. :) A te szinvonaladon eleg annyi, hogy egy drogozasparti oldalacska azt irta, onnantol neked az kobe vesett teny. :D Ez meg teged minosit, nem engem. :)

Varom a kovetkezo adag szanalmas probalkozasod, amivel bizonyitanad, hogy egy betiltott drog igazabol nem is karos. :DD Az eszem megall. :DD

fidesz maszop dk egykutya 2016.11.11. 18:15:44

" Teljesen mas alapon, jobban mondva te alaptalanul irod, csak tul idiota vagy felfogni."

Pontosan olyan alapon mint te. Nem semmi, hogy még mindig nem érted :D

"Ja, hogy en nezzem vegig meg en keressem meg, OK. :)"

Igen. Neked van szükséged egy sima gyorskezelő orvos véleményére. Én nem tudok visszaemlékezni évekkel ezelőttre, hogy milyen műsorba milyen adón magyarázott...

"Es ne hazudj megint, en nem mondtam, hogy a linkem szerintem is tudomanytalan, epp ellenkezoleg."

Az írás még mindig megmarad. Ezt írtad: "Vilagos, tehat nincsenek tudomanyos oldalak, csak a szad jart megint."
Kizártad hogy vannak tudományos oldalak, majd linkeltél valamit. Vagy akkor már vannak, ha te linkelsz? :D

"Segitek. Pont arrol szol, hogy a szerzok megneztek tobb tudomanyos ertekezest," jó most kerestél egy két értekezést ahol azt mondják amit te szeretnél. De van ám még más is az ellenkezőjéről.
Persze értem, ahol ellentmondanak neked az mind droglobbi, meg gyurcsány :D

"tudomanyos szintu igazsagnak probalsz beallitani sajat, max, par tucat emberen latott dolgokat." nem. Amit én láttam, csak megerősíti, alátámasztja a nyilvánosságra hozott tudományos tényeket.

"A te szinvonaladon eleg annyi, hogy egy drogozasparti oldalacska azt irta, onnantol neked az kobe vesett teny."

Attól nem, csak a tudományos eredmények alapján amiket az évek során olvastam/hallottam, meg a tapasztalataim alapján.

"Az eszem megall. :DD"
meddig? Láthatóan már rég megállt :) Na igyál valamit, hagyd azokat a gyerekeket békén.

Pot Head Pixie 2016.11.22. 21:03:56

Miért kell büszkének lennie valakinek a szexuális beállítottságára? Bármilyen legyen is az.
Ezt feltétlenül bele kell szőni egy beszédbe, és akkor baromi hiteles lesz ettől.
süti beállítások módosítása