Van még hely az élet napos oldalán!

Van még hely az élet napos oldalán!

Jeff Bezos (Amazon): The regret minimization framework

2017. október 12. - Fóti Marcell

Jeff Bezos a jólfizető állását és bónuszát hagyta ott a Wall Streeten, amikor megalapította az Amazont, egy pislákoló gyertyaláng kedvéért, beleugorva a totális létbizonytalanságba. E-kereskedelem? Az egy vicc! Senki nem csinál ilyet!

22141131_2001249073487233_5391288641158873841_n.jpg

A videójában így vall erről:

"Szükségem volt egy magyarázatra, miért teszem ezt. Amit pedig találtam, én úgy hívom: sajnálatminimalizáló keretrendszer. Előreugrok gondolatban 80 éves koromig, és megnézem melyik választást sajnálnám jobban. Ha belevágok, de esetleg nem sikerül, vagy ha sosem próbálom ki. És arra jöttem rá, hogy 80 éves koromban nem sajnálnám, ha belevágtam volna, és azt sem ha nem sikerült volna. Amit sajnálnák viszont az az, ha meg sem próbáltam volna"

Jeff Bezos jelenleg a világ leggazdagabb embere, fej-fej mellett Bill Gates-szel.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fotimarcell.blog.hu/api/trackback/id/tr9812956501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása